Методична скарбничка
''Діти повинні жити у світі краси, гри, казки , музики, малюнка, фантазії, творчості...''
В. Сухомлинський
Сьогодні назріла гостра потреба для вихователів ДНЗ та батьків глибше вивчати українську етнопедагогіку, поглибити національно-патріотичне виховання з метою збереження нації, відродження національної свідомості та забезпечення духовноїєдності поколінь.
Враховуючи допитливість дошкільнят часом ми не спроможні пояснити їм значення окремих слів чи передати дітям певний часовий відтінок тексту, епоху про яку йдеться, відтворити життя українського народу з усіма його деталями та місцевим колоритом. Тому доцільно при подачі дітям знань з розділу «Народознавство» використовувати говірки, діалектизми, історизми тощо.
Саме з цією метою було укладено Народний тлумачний словничок . Буде дуже приємно якщо даний матеріал стане Вам у пригоді.
ОСНОВНІ ЗАСОБИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ
ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
У статті акцентовано на важливості розвитку креативності у дітей раннього віку; наголошено, що цінним у розвитку креативності дитини раннього віку є не стільки продукт (результат) як сам процес творчості. В зв’язку з чим важливим засобом розвитку творчості дитини вважаємо організацію предметного середовища, компонентами якого є предметно-ігрове, природне та соціальне середовище. Автором також виокремлено та охарактеризовано основні засоби розвитку креативності малюків (ігрову діяльність, спілкування, мистецтво (образотворче і декоративно-прикладне), експериментування); наголошено на дієвості використання в умовах дошкільного навчального закладу таких засобів як творчі ігри, творчі вправи, конструювання, малювання, ліплення, аплікації та особливостях співпраці щодо розвитку творчої особистості дитини дошкільного закладу з сім’ями вихованців.
Ключові слова: креативність, творчість, діти раннього віку, засоби розвитку креативності, творчі ігри, творчі вправи, конструювання, малювання, ліплення, аплікація, ігрова діяльність, спілкування, мистецтво, експериментування.
Коментарі
Дописати коментар